18/1 - 2011

Okey, im back. - Again.. får se hur många inlägg det blir innan jag tröttnar denna gång. Nytt år, nytt försök! 

Såå, jag är ju naturligt blond. Har varit brunett nu sen ett misslyckat färgningsförsök för ca 7 månader sen kanske.
Idag, hörde jag nån röst som sa att jag nog skulle bli blond igen .. TROTS ett flertal misslyckanden innan. Ingte hindrade det mig liksom..

..Och här sitter jag nu och mår skit över detta jävla hår. Hur svårt ska det va att inse att jag inte är nån frisör!? blir ju lika knas varenda gång.. Sjukt nära på att faktiskt raka av mig alltihop. What to do.. sist jag var hos frissan och skulle fixa till mitt sabbande så ställde dom till det ännu värre. Kanske ska testa en annan salong...................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0