1/11 - 2010

>Tjaa! Where the hell have I been, right? Ah nä jävla mycket som knasat mm. Och att skriva och repetera allt i bloggen blir ju lite som en repris. Dock blev den pausen galet mkt längre än vad som var planerat. Bara att inse; Jag är ingen bloggerska! haha

Följande läste jag nyss i Tiffys blogg.

"Vad ska man börja med i fredags... Hade kul hemma hos emmie och påväg till stan.Men väl framme på krogen och där inne blev det kaos typ. Hade roligt till en början men det slutade iaf med att folk blev ut slängda,ner knuffade för trappan, grejer kom bort, jag och emmie ramlade och blev stoppade av polisen och sen blev jag på körd.. Dock bara på min fot. Den mår bra nu men det gjorde den inte i fredags.Lördagen drog jag och emmie förbi passi en stund. Sista kvällen med dom. Så det var bartömmning. Var inte där så länge, var grymt mycket folk och varmt."

>Jag kan ju inte mer än att hålla med fullt ut! de var verkigen kaooos! men kul.. Vi firade alltså min födelsedag, alla 15 tjejor såå.. det säger vä sig självt egentligen. Sumpat luren btw.

<Imorgon fyller jag år.. jäkla mellanålder.. 16 17 18 20 tycker jag de borde kunna vara.. men men ..
Blir folk här hemma hela kvällen då i think..


Love. Em Von L (min utklädnad i fredags.. klockrent!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0