So, so what!?

Nu var det ett bra tag sen jag var inne för att uppdatera denna värdelösa bloogg jag försöker driva.. Hursomhelst så har det hänt ganska mycket. Hoppas bara att det inte blir som de brukar bli när jag försöker mig på ett långt ostressigt inlägg dvs: mina långa naglar kommer åt nån rackarns liten knapp o suddar ut ALLT!

Idag är det måndag den 3.e maj. Förra måndagen kl halv 10 kom jag in till Frihamnen i Stockholm efter en hejdundrans 100% PARTY kryssning i 40 timmar! Detta var min 2a kryssning med just 100%Party gänget. Dock var denna inte lika skön o galen som den förra men det hände destofler sjuka saker! En händelse, som jag bara måste skriva ner :
Jag och Stephanie satt under 2a partykvällen ute på däck precis nästan vid discot. Helt pötsligt kommer det fram 2 st killar var av den ena, vi kallar honom Bror1, säger till mig "jag tror vi kysstes igår" - det gjorde vi inte! eftersom att jag var intreserad av hans kompis som satt bredvid o kollade åt ett annat håll när Bror1 försökte med både den ena o den andra beiga raggningsknep.
Yes, jag hann inte svara förren Steffi vänder sig till den andra snubben som är helt inne i sitt cigarrökande, Bror2 (det viade sig att dom var syskon o inte kompisar. Helsyskon faktiskt fast endå så olika) och frågar "är inte du den här *artistnamn*" var på han svarar: "HAHAHA! Neeejje! fast har fått höra det ett antal ggr, så ibland när jag är ute brukar jag köra på det"
Sen var det ingt mer än det.. vi pratade o Bror2 ville ha en kram, jag gav honom en kram o råkadee därmed sminka ner hans vita tröja litegrann.. HAHA o då viskade han ni vet den här låten med Joakim Hillson - Så vacker utan spackel, i mitt öra. Sånt kan faktiskt vara antingen hur töntigt som helst eller som i detta fall ; riktigt charmigt!
Vi alla 4 gick in, jag med Bror2 o Steffi med Bror1. Vi gick ner till dansgolvet o mös.. drack goda drinkar i baren (som dom bjöd på!!!) pussades en massa gjorde vi också!!!!! MASSOR!!! Vi hade hängt med dom en stund o jag hade tillomed försvunnit iväg ett par ggr för att kolla läget med resten av gänget jag var med UTAN att min Bror2 hade hittat någon ny eller ah ni fattar.. mitt i en diskussion om någonting(?) bär han upp mig mot baren o säger att han jobbar som ljudtekniker o att dom fått lite stul med något bakom scen. Det skulle ta max en kvart o jag var tvungen, enligt han att stanna o vänta. Vilket jag också gjorde tillsammans med hans bror steffi och jacueline. Det går en stund.. sen hör jag hur ett låtintro från den här artisten steffi trott att Bror2, alltså min kille varit. OCH MYCKET RIKTIGT SÅ HADE HON HEEEEEEEEEELT RÄTT!!!! jag vart hur paff som helst o skällde ut Bror1 för att dom hade ljugit om vem han var.. Släppte det rätt snabbt o började sjunga med i låten som precis ALLA i detta land hört!!

Han går raka vägen från scen, helt svettig o ger mig en feeeeeeet kyss medans hans fans flockas kring oss.. Sen br han om ursäkt, fotas med några fans o sen tar han mig i handen o så går vi därifrån till mina vänner som sitter i den lilla baren. Där blir vi inte kvar länge, utan vi 4 delar upp oss på 2 o går in i varsinn svit.. (en snabb titt på en disneyfilm precis innan) resten lämnar vi kanske åt fantasin ?? hihih Vem kan han vara? J***S


Asså det är så sjukt så jag har svårt att fatta det själv.. haha

Nu vill jag bara få tag på den där lilla kameran som fanns i den där sviten.. hm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0