Ohboy

Ah, miitt liv just nu.. Det är den varmaste sommaren på 16 år i Sverige and im living the party

Lördag 10/7-10 :
Kvällen började på nån kulle som kallas "Tellietubieskullen" tillsammans med my girls Tiffany, Jessica, Elina, Cassandra och sedan dök även Daniella, Stephanie och Miranda upp. Vi hade hur trevligt som helst ute i solen..
Mot kvällen drog vi ned till Passione där jag fick drinkar hejvilt av både vänner, ägaren och andra helt okända människor. Jag vart kanonfull! *Liten minneslucka* Gänget splittrades hursomhelst..

Jag mötte Mirra nere i plaskis där vi näckade då helt plötsligt 3 bekanta killar dyker upp och joinar. Jag drar sedan ner i Taxi med dom till stranden där jag återigen badar.. sedan kommer fler folk o de slutar med en fest på stranden!

= Helt galet och inget jag normalt sätt gör!

Måndag 12/7-10 :
Stephanie hade sina fd. Fosterföräldrars lägenhet medans dom har semester så när hon ändå var i närheten bestämde vi oss för att ta ett glas vin ute på ängen. Vi möter upp dom 3 K.na - Kennie, Krille och Kim.. Går sedan upp till steffi där vi sedan hade vääääääääärsta brakfesten. Lägenheten är knappt bebeoelig..

Ondag 14-15/7-10 :
Jag Tiffany, Natalie, Miranda drog över till Kim. Drog sedan ner till Mölle för ett nattdopp och la oss sedan på stranden bland alla andra.. Denna kväll slutade med att Ken och My drog och hämtade ett tält för att vi på morgonen skulle ha bästa strandplatsen.. HAHA! Vi sov inte mycket.. Kom hem nu idag kl halv 8 på morgonen efter att ha blivit bjuden på kaffe av strandföreståndaren(?)

Imrogon blir det studion för en fortsättning av min rygg!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0