Said, we are moooving!

Varför?!? - Varje dag då jag har lite extra mycket att skriva och faktiskt tar mig tid att också skriva ner det så blir det nåt knas med sidan, eller så typ dör datorn eller nåt liknande.. Riktigt frustrerande!

Hur som helst.. Idag flyttade jag återigen tilllbaka till Salem! Tröttnade så grovt på han-den-där-människan idag. Jag fick hjälp av Zäta och Sophie så ah.. det gick ganska snabbt.. - Massor kvar dock men de tar vi på onsdag förhoppningsvis.
Alla ni som varit med under de 2-3 år som detta kaos pågått vet hur komplicerat allt varit. Känns faktiskt jäkligt skönt nu! Men som jag pratade med Sophe om, reaktionen från min sida; att jag faktiskt lämnat honom PÅ RIKTIGT denna gång kanske kommer något senare. För just nu så känner jag varken in eller ut.. har haft en lugn skön kväll med tv & youtube-tittande med Zäta o massa telefonsnack med Sophie.

Sovdags nu .. Mitt nya schema skapar kaos! Goodnight♥





Terrorbebisss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0