Lögn är en lögn även om den döljs och kan aldrig återtas, utan är och förblir sagd för sanningen kommer alltid fram till slut.

OOH, what a day man! Skolan började idag, alla är trötta o griniga efter det långa men underbart sköna lovet. - Vilket resulterade i galet mycket onödigt jidder hitodit! jag har nu gjort mitt för att försöka få det okej igen men man är ju inte mer än människa.. 
Jag, jag  anstränger mig absolut inte ett smack för folk jag inte tycker om.. Du kom in i mitt liv för inte alls länge sen. Du är skum, väldigt liksom .. svåravläst o ibland tycker jag bara att Du inte verkar ha någonting alls bakom pannbenet, men de är del av dig o din charm!!! Hur som helst.. Med detta ville jag egentligen bara få sagt att du redan efter så här kort tid är speciell för mig.







Puss på dig Mr/Mrs A


Kommentarer
Postat av: Lampa

någon är käär :) hihi

2010-01-15 @ 03:48:28
Postat av: Ems

Ibland kan man få för sig saker .. :)

2010-01-23 @ 14:45:53
URL: http://emmielundberg.blogg.se/?tmp=18225411

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0