L<3E

Im home from school.  Skulle ha svenska redovisning klockan kvart i 12. Vaknade 10 över 11, bussen skulle gå 15 över så det va bara att springa! Dock hade bussen fastnat på enfilig väg så den stod still ett bra tag.. - Kom till skolan, gjorde min muntliga presentation och sedan begav jag mig hem igen. Så nu sitter jag här, funderar på om jag ska ta ett bad eller något.. Är tydligen välkommen till Salem ikväll men tycker det är så himla obehagliga människor ute nattetid här i Södertälje. Får se hur jag gör med det. I värsta fall sover jag väl kvar..


Fick yttligare ett supergulligt sms idag. Jätte många värmande och betydande ord från min älskling Lotten♥ Jag älskar dig vännen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0