Haha

Igår.. Började jag med att försöka vända tillbaka dygnet genom att ställa klockan på 9. - And i made it! Runt 11 kom Zäta och hämtade mig här hemma. Kenneth var med i bilen och skulle skjutsa honom hem till Hovsjö. Efter att ha suttiti bilen i 4 min ser vi Farbror blå, börjar köra lite långsammare och sedan åker vi in på okq8 macken. Hann inte äns stanna innan en piketbuss men 100 poliser kör in bakom. Bla bla bla bla bla.. Vi klarade oss med en hårsmån och kunde köra därifrån. - Konstigt nog!
Hämtade pappa och Kenny och åkte in to the studio. Zäta satt o gadda sig till typ 8. Åkte förbi Issa på hemvägen och fick sedan efter många om och men skjuts hem till min lägenhet igen. Rickard var på ovanligt bra humör. Tack o lov för det. Vet inte om han har fått för sig att man måste vara osams om man är varandras föredetta. Snabb sammanfattning av gårdagen.


Är vaken, något tidigt iaf. Har laddat ett par maskiner i tvättstugan så det är väl vad jag ska syssla med hela dagen. - Tvätta, torka, stryka, mangla..

Jag kan inte få någon direkt uppfattning om dig. HJÄLP mig snälla!

PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: emma <3333333333333333333333333

Hej klicka på: http://baraea.blogg.se/ sen så kategori tävlingar sen läs nog och så kan du vara med i min tävling? fin blogg

2010-01-07 @ 13:28:39
URL: http://baraea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0