<3

Ah jo jag sa ju att jag skulle skriva ett lösenordsskyddat inlägg efter mitt förra. - Det gjorde jag ju inte! Har sååå fullt upp känner jag! Hade typ 700 inlämningar förra veckan o yttligare 478 grejer som ska vara klara denna vecka. Inte jobbigt eller så utan känner bara att det går före bloggandet litegranna..
Asså.. Jag är nervös! Jag har beställt hem hemkörning av mat. Asså råvror.. Livet blev lite jobbigare utan pojkvän med bil märkte jag .. Lat är jag inte, men uuuooff va kallt de är ute så där har vi anledning till varför hemkörning. Nervös är jag för att.. jag menar jag vet ju inte vad de är för människa som kommer! Nojaaaar! Hur som helst.. veckan är som sagt full med plugg o sånt. Helgen däremot kommer bli galen! Har inte varit ute på flera veckor! Stephanie är barnfri o ska ha inflyttningsfest efter massa thaimat. Utgång på Chaplins, Pilot eller Ego tror jag hon sa. Kommer bli kul. Hoppas på massa snygga människor med ett snyggt tillhörande humör!

Har bokar frissatid nu också, taaaackolov för det! Vet ej om jag skrivit ner det här, men just nu.. efter 8 blonderingsfärger ser jag nu ut som en eldflamma uppe på huvudet.. Men å andra sidan, Vad hade jag väntat mig? jag var ju svarthårig så att det inte skulle bli bra på en gång borde jag ju ha förstått!

Tv o lite pluggande nu då... Ciaaao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0