Rubrik

Ohshit, har precis repat mig fullt efter kryssningen. - Som var grym! Helt klart den bästa helgen ever! Iaf top3 LÄTT! Massa saker hände men tror nästan att det är bäst att låta saker o ting stanna på Östersjön. "Det som händer på Östersjön, stannar på Östersjön". Thihi.. Dessutom är det mycket som är oklart o mycket suddigt.. Vad kallas det ? Minnesluckor ? - OOOOOOJJAAAA! Har fått höra både dittan och dattan men.. vad gör det ? Man lever bara en gång. Appropå det, såg en lapp idag .. Tyckte att det va rätt skönt skrivet - "Dö ung, så sent du kan" Där har vi de!
Är förövrigt just nu hos mamma. Har kollat på film o haft tjejkväll. Orkade verkligen inte pallra mig hemmåt i denna fruktansvärda snöstorm! När ska det ta slut ???

Skola imorgon o sedan får vi se lite vad som händer. Känns som att jag har hur mycket planer som helst, bara det att jag typ lägger vissa saker på is o där lär dom nog ligga kvar en stund.

Men.. Mycket annat verkar ordna upp sig.
*Jag o Rickard är inte ovänner längre t.ex. Vet dock inte vad han verkar få ut av det. Han är svår den mannen.
*Folk börjar ta upp förlorad kontakt, vilket jag själv har mycket svårt att göra. Men de är kul!
*Skolan går väl inte kanon, men har iaf börjat acceptera att det faktiskt är något jag vill få ut någonting utav.
 Etc. etc..

PussOgodnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0