Drem on Honey!

Måste helt ärligt be någon om hjälp när de gäller den här bloggens design! Hur som ..


Bara måste skriva ner min sjuka dröm jag hade inatt!!

Okej. Det började med att jag gick här i närheten med mig själv. Helt plötsligt sådära så har jag träffat på en kille, en riktig snygging. - Och inte vilken snygging som helst utan .. damdamdaaam!! : VIN DIESEL!! Snacka om att det pirrade till ordentligt..

Vi började att snacka o kom otroligt bra överens. Och min engelska var helt felfri! hahah! Vi gick en promenad, o då hann jag ju självklart fråga honom allt möjligt o skicka massa söta bilder på oss 2 till alla mina svartsjuka tjejkompisar! haha
Vi gick hem till honom o sådära! Alltså till den strandvillan på kanonmånga kvadratmeter som han hyrt medans han var här i landet.. haha hur som vart vi tagna på sängen av hans polare och hans polares flickvän. Vi bestämde oss för att dra hem till mig istället, dock kom vi aldrig fram av någon konstig anledning..

Vi hamnade hos honom igen där vi satte på en film. "The pacifier" där Vin spelar huvudrollen, självklart. Vi hängde ihop ett tag o helt plötsligt satt vi på hans privatplan på väg till hans villa i Hollyood! Oh maaj! bla bla bla bla bla ..

Jag fick silikontuttar och allt annat jag ville ha typ.. han flög tillomed dit min familj o mina vänner o hela drömmen slutade med att jag vart livrädd för en bigg-ass orm mitt på stranden ..

SÅ lycklig har jag nog inte vaknat upp på mycket länge ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0