update

Jag är inte kaxig, det är bara försvar. Jag är ingen player, jag letar bara efter den rätta. Jag är inte döv, jag hör bara inte på bullshit. Jag snackar inte skit, jag säger bara sanning. Jag är inte egoist, bara självsäker. Jag är inte elak, bara ärlig..



Ohoy! Mitt sommarlov är snart slut så det är alltså snart dags för verkligheten och det nyktra livet!
Jag har faktiskt haft en helt okej sommar .. önskar bara att saker och ting hade varit lite mer utspritt. Jag menar att typ allt kul hände under nån vecka, sen låg det roliga på torken ett tag o sen påt igen.. Men men!
Nästa sommar satsar jag nog på att ta mig till Magaluf för några riktiga partyveckor.. Appropå utlandet - Jag åker på yttligare en shoppingtripp till LovelyLondon i oktober. Med mig tar jag Mamma, lillebror, Patrik och Tiff. Jag verkligen älskar den staden .. trippa på Oxfordstreet med 100 påsar♥ Japp japp.

Tänkte nu under denna vecka passa på att iaf försöka sluta röka. Min absoluta favorit rökkompis är för tillfället i Finland såå.. Vi får se hur det går! Wish me luck!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0