pretty bird

OKEJ! Nyss när jag pratade i luren med Tiffy hör jag plötsligt en duns mot rutan, går ut o kollar vad det kan va.. De va en liten fågelunge! Stackarn!

O nu precis efter så öppnade himlen sig.. De bah vräker ner regn! O jag som verkligen va på sådant biohumör då det endast va lite molningt. Nu tänker jag bara mysa ner mig framför en film.


Ah o så var första dagen i skolan avklarad. Mitt schema är helt brutalt så vi får se hur detta kommer gå. Innan har jag kunnat ta en ledig dag då jag verkligen har känt att jag behöver det och har ändå klarat mig utan Ig.n. Dock visade det sig att jag inte varit ensam med att ta en ledig dag då och då så nu har dom kommit på någonting som kallas blockschema. Vi kommer alltså ha 3timmars lektioner av samma kurs. Det går ju inte att ta ledigt ifrån.. kanske ska man hoppa av iaf ?

Tjing!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0