omvänt

Godmorgon! - jag vet att klockan är 3. Småångest! -  Har sovit bort heela dagen typ.. dessutom finns det inge kaffe så jag funderar starkt på att typ lägga mig under täcket igen..

Ah, min rökning : jag har INTE slutat. Har inte ens trappat ner. Och nu sitter jag här med en enda cigg kvar i paketet och vet inte om jag ska gå upp o skaffa ett nytt&fullt paket eller om jag inte ska det .. DET ÄR SKITSVÅRT! Jag vet att jag kan om jag vill. Men jag vill ju inte ! - Hemskt nog. Cigg+kaffe. Cigg+utgång med hund. Cigg+ efter maten. Cigg+telefon. Cigg+ när jag mår dåligt. Cigg+ fest. Ah de e riktigt jobbigt faktiskt..

Situationsfråga: Du är ihop med din kille och har varitdet i 2 år. Du åker iväg i 4 månader med er gemensamma killkompis ( ni ska plugga i samma stad ). Du har på omvägar hört att denna kompis är VÄLUTRUSTAD. Hur stor är risken att du hoppar i säng med honom?


Ciaao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0