Jao, jag har haft en ovanligt tråkig dag idag..

Kom till skolan, sen som alltid. Men stressade riktigt ordenligt imorse! ah, väl där hade jag inte ett piss att göra, så jag lacka ur och knatade hem minsann.
Va hos tandläkaren idag också. Det gick rätt bra. Inga hål som vanligt  men hade dock råkat få en spricka i ena tanden tack vare min piercing. Det va ju tvärtemot bra.. - Blir plastkulor i fortsättningen!
När jag kom hem därifrån fick jag nån form av hybris. Anledningen till det kan jag inte svara på riktigt. Men det här med att någon pillar en i käften är inte riktigt min grej! nixpix..
Tiffy lugnade iaf ner mig, med snack om egentligen ingenting. Och det pratade vi om i drygt en timma. Haha.
Precis när vi lagt på mötte jag Lotten och hennes Kenneth, som vi gjorde en feet låt till. HAHAH! vi sjöng på så in i bängen. Både på den, som vi döpte till "Snor-kenneth-låten" och en jätterolig låt från dagis. Måste säga att det är det roligaste på länge ..
sen kanske jag lever jäkligt tråkigt men men, Hööh! - som Schitzo-Tiffy skulle sagt.
Tänk "We will rock you" melodin och versen. (klappa två gånger med händerna och sen en gång på knäna och upprepa så blir det marmelad!!)


Imse vimse spindel klättra upp för trå´n,
ner faller regnet oh SPOLAR SPINDEL BOORT!    

Hoppe hoppe hare satt och mumsa bär,
klappa sig på magen ja DET VA GOTT DET DÄÄR!
fram smyger räven ville haren ta men hoppe hoppe hare
han HOPPADE SÅ BRAA!

Imse vimse spindel skada sig på tån,
ringde till doktorn med han va inte där
doktorn va ute och meta med en vän så
imse vimse spindel fick ringa klockan fem.

Sjuuukt bra! Synd bara att det inte blir samma grej hära som när jag och Ärtan performar denna ir!

Äh, fan va håller jag på med egentligen.. Dags för sängen känner jag. <3

Kommentarer
Postat av: tiffööö

HAHA skön blogg du har har gumms hööh

2008-05-15 @ 14:53:44
URL: http://tiffysoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0