dagen idag !

Nu är jag hemma igen.. hamnade som vanligt vid datorn. Men, klaga på att det är tråkigt att bara sitta här tänker jag inte göra. Blev faktiskt bjuden på två kalas idag..! Dock var jag på alldeles för bra humör för att sitta på antingen en 30, eller 60 år fest. Så jag mötte Lotten potten istället och hade lika skoj som vanligt. Sen kom Isabellen dit också. Vi tog en tripp förbi Haddji´s (leksaksaffären här i salem) Han hade fått in nya och helt fantastiska små pryttlar som nu finns på både min och Lottis önskelista.. Hööh! en rosa, luddig tiara,  flicksmycken med blommor och små hjärtan på och grejs - UNDERBART!
Knastrande, hoppande, sura små godisar var det vi kom därifrån med iaf. Alla vi gick förbi såg helt galet facinerade ut. Haha!

Ja, från tiaror och godis till nåt annat heeelt underbart! - MORA TRÄSK! dom är verkligen sköna.. Det kallar jag humor!! "Nu ska vi ut på tigerjakt!" tahataha
Nu ska jag lägga mej in the bed och kolla på nån rulle på 3:an som tydligen ska vara rätt bra. Krisar det och jag får så där extremt tråkigt som man brukar ha på kvällarna så finns ju alltid mina nya bästa vänner - Grabbarna i MORA TRÄSK! Ooh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0