Rubrik

Sitter hemma hos Issa, min bäste vän. Hennes föräldrar har åkt upp till Norrland och stannar över midsommar. Precis som mina familj ska. Det är ungeför en kvarts mellanrum mellan deras och vårat sommarställe. Det visade sig sommaren för 2 eller 3 år sen. Rätt ballt. Snackade med Krille ang. helgen. Och det visade siug att han också har landställe där uppe. Poppis ställe. Idag fyller min kusin år som sagt. Va där en stund förut.. Nu siter hon och kollar på matchen och känns ju verkligen som att Sverige kommer åka ut idag tyvärr.. gör dom inte det så ojojoj.

Imårrn är det ansiktsbehandling kl 12 och sen kanske ta hand om Vanessa en stund. Jeeepp! Så så är det..
Ska röka nu .. och lämnar jag datorn försvinner allt det här så bäst att spara känner jag .. Piiiisss åå kruum!Jag och Isabell när vi älskar varandra
Jag och min pissboll issa när vi älskar varandra lite extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0