Vaken.

Nu sitter jag här igen utan nåt intressant att skriva.. Det har knappt hänt nåånting! Både jag och Rick är helt galna i hundarna vi hittat. GAAAHH!! Yes, hur som helst är det massa strul som måste lösas upp och vi får se och hoppas ´på det bästa.
Ingenting mer? Har jag skrivit något om min midsommar? Yes, det hade jag. Skulle ju kanske varit med Rickurds familj, men kände att ah.. Jag och min käre far hade inte den bästa relationen för ett par år sen. Så det finns ju lite saker att ta igen.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!! Rickard ringde nyss..alla hundar i min favorit kull va sålda.-
 Vilket inte var helt otippat.. vad fan ska man göra.   
Får försöka glömma det här och ha 4 satans sköna dagar i mitt halva hemland Finland. Vi åker på söndag. Vi blir ett gäng faktiskt. Jag&Rick, Morsan, Patrik&Alex, Erica,Robban,Moa&Mathilda,och bebisen,Marcus&Sabina. Och sen en okänd liten. GISSA DEN NIII!!!

Eeeigh, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0