Tråkigt väder..

Jag skriver inte varje dag längre .. Skyll den på min kusin! Det är hos henne eller iaf med henne som jag spenderar mina dagar. Hon bestämmer mitt schema liksom. Det har blivit skeet mycker film, men det gör fanimej ingenting. Varför va ute när det regnar och har sig.. Plus att jag har faktiskt aldrig varit mycket för film alls.. så får ta igen det under denna kalla, blåsiga period. Men när solen ska behaga att titta fram, då kommer jag bli muchooo happy.. Sol är varm, sol är skönt, sol gör en brun, jag vill ha sol.

Igår, då var jag och gjorde om mina naglar. Undra om jag skrev att jag skulle ha nallar och klutt på? Hur som helst är det så jag gjorde dom,  Rosa tippar, med nallar o hjärtan på ringfingrarna. ohyeah!


Sen då, jo jag har börjat tänka. Asså tänka riktigt ordentligt på saker och ting. Och drömmer om samma, eller sammanhängande saker i flera dagar i sträck..  Sen så händer det ju galna saker ir såklart också. Tankeläsning och shit. Grooovt obehagligt!

 




Sen gott folk så ska ni veta att jag inte tänker jobba på Nk anymore. Är trött på skiten. Ni fattar inte hur störda folk kan va.. Och det västa är ´ju att man inte kan vara likadan tillbaks. Näe.. Så, jag kommer tjäna pengar på annat sätt denna sommar. Eller så tar jag ett sommarlov, behövligt!!! ah vi får väl se.. Jag klarar mig ju alltid. Dock inte helt själv, men nästan.
Imorgon ska jag med Nicklas nånstans, han har ju tingat en hund, och imorgon får han hämta den! tjuuho. Och världens bästa Nathalie, min kusin och bästa vän, Hon fyller 19 år tomorrrrow! Grattis Grattis älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0