Helt okey kväll igår.

Knatade hem till pappa runt 3, hämtade upp kusin Vanessa på vägen. Klockan 5 va grillen igång och det var vid samma tid som regnet bestämde sig för att starta. hm .. Iallafall! Vi, - Papi, Maria, Kicki, Nathalie, Hasse, Petter, Danne, Butcher, Ludde, Vanessa och jag såklart fick i oss maten och efter det drog jag och Nathalie.
Mötte Issa och Steffi uppe vid Krysset. Köpte cigg och sånt och sen ah.. bla bla bla

Vi kom hem till issa. Sen kom Simon och hans gäng, dom kom in och hälsade - nästan alla av dom. Och sen gick dom. haha
Simon, han va den enda killen i vår liga under större delen av kvällen. Men tror ingen hörde honom klaga.

Ja, från Issa gick vi över till mig. Klockan var väl kanske halv 12 eller nåt då. Jag va tvungen att byta tights för issa lyckades bränna sönder mina. Från mig fick vi sedan skjuts upp till, först filmkedjan för att släppa av Kusin. Och sen åkte vi upp till Alle. Vi hade nämligen fått lov att låna lägenheten under natten. Yeah! vart va allt folk igår!? Ringde och messade runt som en tok! ( Alkolås på luren är nog ingen dum idé. Knas.) Ja, några fler fick vi dit och kvällen blev som sagt okey.

Issa och Emelie blev nog lite sura på mig och Steffi.. Här kommer bilderna ja lovade. HAHA. kom på den sista kvarten att vi helt glömt bort att pixa! Dom blev som dom blev..

Tommie, Sebbe, jojjo och nån                        
       
                                                      

             
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0