Fixdag idag.

Försov mig imorse .. det är verkligen något jag måste skärpa mig med! Kom ungefär en halvtimme försent. Men min kära nagelteknolog (eller hur det stavas) hon va också sen så det gjorde inte så mycket. Gick ganska mycket snabbare än vad det brukar göra. Dock gjorde jag inte så avancerade saker jag brukar. Lite stenar och glitter bara. Nästa gång ska jag ha nallar och skit på. Pretty pretty!

Ganska kass bild men what tha hääck!

Mötte Rick-pick efter naglarna. En snabbis bara så vi han inte få så mycket sagt.. Ska träffas sen och åka och handla skor tydligen. Om vi hinner. Tror nog han sover kvar. Hoppas det. Fan det är ju asjobbigt att sova själv ..

Jaa, igår va det grillning hos Papi. Rätt nice, massa gangsters! Faster Kicki hade tråkigt så hon släpade med sig nån Kari, kusin vanessa och kusin Nathalie. Vanessa och Min lillskit låg och kollade på film tillsammans, hur sööta som helst. Ångrar mig att jag inte fotade, ni hade fattat direkt vad jag menade då.. Hm ah .. Imorgon är jag ledig och skulle därför kunnat sova hela dagen.. Om jag nu inte hade haft möte med BOJ. Blää..

Yeah, men.. Hugo måste kissa så det är bara för mig att röra på fläsket. I´ll be back! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0