Filmkvällar, cigg, skitsnack, och gå runt i stan och shoppa och kolla på folk.

Jao, filmkvällar är det enda kul jag har för mig om kvällarna just nu .. Men med mina bryyds blir det galet mysigt.
Igår kollade vi på ' Tusen och en natt ', - Egentligen skulle vi partat och blivit apraka men det blir imårrn i stället skulle jag tro. Det är ju såklart mer drag då eftersom det är friday.. - ävenfast det är sommarlov och arbetslöshet för nästan alla mina kompisar. Aja ..

Det va morgondagen, Idag blir det film,  ' Fat girls '. Har blivit stammisar där nere på filmkedjan.

Jag har verkligen inte skött mitt bloggande perfekt alls. Vette fan vad jag ska ha en sån härn till överhuvetaget. Det är väl endå ingen jävel som läser det här. Eller ?

Hur som helst så är mitt liv jäkligt piss för tillfället.. Och därför har jag inte så mycket att skriva. Det är just det; Filmkvällar, cigg, skitsnack, och gå runt i stan och shoppa och kolla på folk som jag gör. Kul asså. Och det är där, i Stockholm stad.. Där kretsar det mycket uppenbart psykiskt skitmående människor. När man gör som jag och Nathalie gör; sätter sig vid fönstret så fort man är på en mcdonken -centralen, det är då man märker hur fittigt mycket folk som är heeelt sjuka. Mitt på Stockholms gator. Men vad ska man göra liksom!?

Se you fooolks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0