Moore

.. Sen har vi det här med flyttandet också. Jag och Rickar flyttade till nyrenoverade lägenheten i december 2009. Jag bodde inte där alls länge innan jag insåg, med Andys+fleras hjälp vad i h****** jag blåst bort 3 år av mitt liv på.- En totalt mobbad jävla looser med stooooora svårigheter i det sociala livet, - Inte pga någon sjukdom utan bara för att han är sååå dryg mot allt o alla. O det skyllde han på mig? Hur som helst gav han mig ingenting förutom då han väl gjorde det, och det var bara en massa skit. Jag liksom kräks litegrann i munnen när jag påminns om honom så nog om det där håriga äcklet!
Jag tog alla mina prylar i omgångar hem till min far. Det var ju Rickard som stod på kontraktet och jag ville verkigen vara bort. Så ah jag hamnade hos pappa. Det skulle bara vara tillsvidare liksom en stund..
DET SKET sig rätt snabbt pga mnga olika anledningar. Sååå, nu bor jag återigen hemma! Hemma hos mamma. Blir ju hur bortskämd som helst. Kommer nog vara skönt ett tag men vill ju ha mitt eget såklart. Helst med Lottenlove.Vi, eller jag har stora planer minsann..

Hoppas hoppas hoppas. Sen hoppas jag även på att det blir till att åka på Summer Cruisen den 5-7 Juni!!

PUSSAS MASSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0