silly

Japp japp.. Jag återvänder hit efter en av mina vanliga uppbehåll.. Finns kanske ingen mening med det men så är det iaf. Har väl inte så mycket jag tänkte skriva men kan som vanligt på sommaren inte sova.. Tänkte att jag klistrar in mina statusupdateringar från Facebook här så blir det någon liten mer eller mindre osammanhängande uppdatering..

Emelie ᵇᵅᵇᵞ Lundberg Oh what a surprise.. Trippen inställd men inga sura miner för det inte.. Eller? Imorgon blir de att åka förbi farbröderna blå med Jessica Svensson för att hämta tillbaka en grej, sen blire fortsätta in till Sthlm för att möta upp Stephanie Schmidt på någon uteservering. - Om vädret är bra dvs.
för 17 minuter sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla

Emelie ᵇᵅᵇᵞ Lundberg folk kan lova mig guld & gröna skogar alltså.. Men när det väl gäller är det väl inte det som spelar roll?
för 43 minuter sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla

Emelie ᵇᵅᵇᵞ Lundberg
Okey, vissa är bara helt sjukt bra på att göra bort sig hos mig gång på gång.. Konstigt nog stannar jag ändå kvar i hopp om att personen/personerna ska växa upp. Will probably not happen.. ever! Löjligt alltså..
för ungefär en timme sedan · Kommentera ·GillaSluta gilla

Emelie ᵇᵅᵇᵞ Lundberg Hemma med Issa, Jessi och en skräckis.. - Men som dom partyprinsessorna vi är undrar vi : Vart är festen ikväll?
lördag kl. 23:04 · Kommentera ·GillaSluta gilla · Visa feedback 6Dölj feedback (6)

Emelie ᵇᵅᵇᵞ Lundberg
Kaffe♥ Har legat o stekt fläsket i solen hela dagen! Badade nästan! Dock inte av egen vilja.. Har nyss köpt dricka o ska alldeles snart ta med mig Terror och smida planer med tjejerna inför helgen..
den 24 juni kl. 17:25 · Kommentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0