You..

Är så trött.. Har precis ätit massa massa sallad! Sitter nu här hemma o väntar på min käre mor. Jag ska nämligen sova hos henne över natten.. Ska befinna mig på plats för att kvittera ut massa grejer kl 07.45 imorgon bitti. Morgon trött som jag är blir det bäst så.. Dessutom går bussarna inte som dom ska så .. Lika bra att ta bilen.

Nästa vecka är en heeeel vecka ledighet! Ska bli underbart verkligen! Bita ihop o sköta mig denna vecka nu då..

I am superexaltrad over what is happening this weekend! Should be fun to hang out with girls and partying so crazy that only we can!



Saknar mitt mongo också.. Förstår inte problemet. This must end.. Jag har hållt mig .. du med! - Dock är inte det vanligt.. Hur som helst. Har vrit skönt att inte behöva se dig .. Fattar inte vad jag håller på med!!!!!

Happ, hänga tvätt o lite så nu innan mamma dyker upp. Ciaaao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0