stupid

Spruckna planer är inte direkt ovanligt.. ALLT vi sagt att vi ska göra har inte blivit av av någon konstig anledning. Nu sist var det Uppsala som inte blev av.. trist..
Vi valde att ta en röjig utekväll istället. Vi hamnade efter ett par varv på Nype där vi dessutom fick gå raka vägen in förbi kön vilket va nice.

Massa bråk o myckeeet mycket dricka!

Mycket dricka vart de även igår.. Tänkte låta bilderna som kommer upp sen tala för sig själva! Efter splittrades vi och jag drog hem till Mr. N som jag för några år sen hade något på G med.. WHY?? Aja.. tog min ångest och drog hem tidigt imorse o nu sitter jag här.. Pissigt väder och pissigt humör! CIIIIAAO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0