Stress stress...

Ja, vad har jag pysslat med dom senaste dagarna dåå.. Har piercat mig i naavlen, 3:e gången. Det gick som smöör. Suttit i studion med kusin och ischa och bara chilla galet. Käkat lite Burger King tills jag nästan kräktes. Hööh! Kollat runt lite in Stockholmo. Investerade i nya byxor och nytt linne.. Dock inte samma fina som jag nämnde i förra inlägget .. Käkade varma koppen, garvade tills jag grät. Vem lägger sina tidningar i kylskåpet liksom? HAHAHAH när jag och Nathalie varvat ner lite tog vi några cigg och sen somnade vi.
Va i skolan. Dampade på läraren, gick hem.. Åkte till bästa studion. Diablo på horngatan. Satt där och gjorde det jag är bäst på. CHILLA. wiihu. Hemresa med pappsen, droppade issa på vägen. Satt ute på baksidan och lyssnade på feet trancemusik. Brukar inte gilla det speciellt mycket.. men det va nice. Jaa, Sov tills jag vaknade, tog en dusch och sen va jag tvungen att hoppa iväg till morsans salong. Lovade att hjälpa. "tummen ljuger, lillfingret suger .. " Sminkade, åt, drack suuupergott kaffe, sminkade mig själv, kollade på smycken som hade kommit in (Blev 2 par örhängen, likadana fast olika färger. Typ bling bling fast hjärtan. Och en fet ring)
Mamma hon är snäll hon. Fick en crackling gel med melonsmak som tack för hjälpen (Antibak. handgele som är suuupermysig.). - Skitbra, speciellt för rökare.
Åkte hem och hamnade här. Har massor massor att grejja tills ikväll. Sminket är perfekt, men allt annat behöver fixas. Ooh good! Måste kila.. 
  Flowergirl.. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0