Hur ska man reagera ?

Wuuuuhuuu! HAHAHA! skummaste grejen. Pappa har en brud som bor hemma hos honom just för tillfället. Anledningen till det är också helt galet.. Dom känner inte varandra utan det är  Farsans kompis flickvän!!! Min kära far har precis fyllt 43. Och har rätt så jämngamla vänner. Dom närmaste iaf. Så den här snubben vi snackar om, han är en nära vän och alltså runt 30-40 nånting. BRUDEN som jag sa bor hemma hos pappa, hon har inte äns fyllt 18!!! Fatta sjukt! ah, dock inte min rätt att lägga mej i ..men .. ah nej, jag vet inte..

Ska ut med Hugo Boss och möta Issa och Elvis nu. Kanske kommer in och skriver några rader imorgon. Tror min dag är rätt fullspexad. Polisförhör, skola, polisförhör igen, hämta lillskiten från dagis, lämna bort honom till farsan, åka på nån festival med brudsen. Ah.. vi märker om jag lyckas klämma in lite bloggande.


Jag var tvungen att ta en muggbild idag. Varför inte lägga upp den här. Hööh! utan smink och allt.. Äh fan vem bryr sig.

Godnattpussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0