Hundar, vatten, båtar, cigaretter, och tårar.

Fjäderholmarna blev det idag, trots allt! Riktigt skön dag! Fast ankmåsarna och gässen dom va lite småläskiga måste jag säga. Några tårar kom det .. för ett par fågeljävlar. Dock va det inte sista gången på denna torsdag som mina ögon skulle börja spruta. - Satt på bussen med Hoffa och Issa. Hoffa som satt på andra sidan gången om mig tittar på mig och säger hur lugnt som helst "eey, du har en feet spindel i ditt hår" Panik panik.. T.o.m Issa började gråta av den vidriga spindeln. Baaah! yaak!  Hur som helst.. Jag och Rickard-bästa-vän ska snart flytta. Det känns hur skönt som heeeelst verkligen! Någon som har chuhuahua-valpar till salu kanske? vill ha vill ha vill ha..
Vad mer ..?
Jag har inte skrivit om SKORNA!!! - Hej jag heter Emmie och jag ÄÄÄLSKAR SKOR!
Ah nä men på farsans jobb har dom hyrt in skofolk eller va man ska kalla dom. Huur balla skor som helst har dom och jag vill ha allahopa. Fick välja exakt vilka jag ville av min käre papi. Jättefina! Frågan är nu bara .. När fan ska jag ha dom? haha, jag är en van klackgåare men dom här är galet höga mina vänner! 12 cm skulle jag tippa på.. (tror adressen är shoe.se)
Det är alltid nåt som dyker upp under tiden jag försöker hålla mitt löfte att skriva blogg. Ah, som ni förstår kan jag inte skriva mer nu .. Men hörs! Lägger in lite pictures of my day at.. vafan .. Fjäderholmarna hette det ju .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0