Helgen, den va galen people!

Baksmällan.. en av dom få jag faktiskt fått, den har släppt nu. Idag mår jag hur bra som helst. Precis så det ska va.
Jaa, igår va det alla mammors dag. Min släkt samlades på Mongolia i sta´n. Varför vi bestämde oss för just det stället är för att vi alltid varit supernöjda med både den service och mat vi fått där. Vad fasiken har hänt ä min fråga!? endast 2 av all personal vi hade kunde snacka svenska och maten va inte stekt, inte äns efter 3 gången vi sa till. Nja .. Whatever.

Helgen, hela helgen har jag spenderat tillsammans med den bästa Nathalien på hela klotet. Någon som tappat sina glasögon förresten? Jag har nämligen hittat inte mindre än 2 par! Återfås mot beskivning. Hööh!
Har inge mer intressant att skriva just nu .. Plus att jag blir verkligen grovt okoncentrerad nu när jag snackat med världens bästa Nathalie i telefonen.


Emmie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0