...

Well.. Polistanten ringde och väckte mej imorse. "Vi tar mötet nästa vecka istället" Då var klockan halv 11 - VARFÖR försover jag mej varje jäkla dag för? Jag ställde minst 4 st klockor imorse för att komma upp. Vaknade inte av nån. Skumt.. 
Drömmen inatt var också jäkligt skum.. Tänker verkligen inte gå in på detaljer, fy bubblan.. Drömde om en kille som heter Staffan. Hööh! åååh det va så sjukt! Hinner inte skriva mer nu .. Har lite och göra idag minsann. Om jag inte ändrar mig såklart.. Det va ju verkligen jätte keffa artister som skulle komma till kungsan idag. Ah men men ..


Pussochkram

/Ni brudar betyder oerhört mycket. Kram på er! Ni som får en extra vet vilka ni är <3/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0