Dampemmie har en dampdag..

Nyss ringde det på min lur.. Det va ett very important phonecall!!! SÅKLART att min telefon dör så fort snubben har hunnit presentera sig.. FUCK!!! Hade inte chansen att  ringa tillbaka förrns ca 7 min senare, när Rickardjäveln bestämt sig för att sluta dryga sig och släppa sitt stengrepp om luren. Fan va arg jag blir.. Nu när jag väl fått tag på luren av honom har jag glömt bort va snubben hette.

Har glömt bort allt intressant jag egentligen loggade in för att skriva..

För att jag ska fungera överhuvudtaget krävs en bra start på dagen .. Och det fick jag ju knappast, så kvällen blir en skitkväll.. Kan dock vara bra för mej att bara sitta och va fett torr en hel helg nån gång ibland. Alkisvarning ..

Har nått möte.. undra om det kanske var nästa måndag.. ALLT KAOSAR! En cigg .. Jag känner att jag behöver det just nu .. Bästa jag älskar!
 



Ah, hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0