Bless the vegetarians<3

Har missat att skriva här på ett litet tag nu .. Gårdagen va nice! Berättade ju om den här bruden som bor hos pappa och allt det. Jag åkte dit med lite käk igår, och nu har det kommit en till brud! Det mest pinsamma. Ah för henne då. Vi kallar henne "Madde" Det är ju att vi två "känner" varandra sen innan. Rätt sjukt. Haha!

Ringde självklart och skvallrade till både steffi och issa, som också vet vem "Madde" är.. Och dom vet också vad för slags saker hon pysslat med. Var tvungen att glida därifrån innan nåt om alla sjuka grejer jag fått höra om henne hoppade ur käften på mej .. Hamnade hos issa, vi tog en cigarett, fixade iordning oss, - vilket nästan var helt i onödan eftersom jag fick sitta på ett yttepytteminisäte i en astrång bil. Issa som satt framför min högra sida av kroppen tog på nåt vis sönder sätet och åkte fram och tillbaka på mig. Så när vi Kom fram till Heron City var jag halvt blåslagen. Hööh! Riktigt så var det kanske inte .. Men, Tack så jättemycket för skjutsen Alle   
IALLAFALL! - så gick vi på bio. "what happens in vegas.." Måste säga att den visst inte va så dålig som alla säger! Både jag och issa tyckte att den va himlans kul. Typiskt sånt som skulle kunna hända oss i framtiden .. På skilda håll, inte med varandra alltså.
Efter det va det time to go home.. Trodde vi. Hamnade först i Älvsjö. Där träffade vi Nicklas, åkte till Sta´n , mötte Nathalie kusin, trippade förbi Gullmars, och sen till Alvik och där gick vi i drygt en halvtimme. Tog tvärbanan till Årstaberg och hann precis med tåget. Stationen efter, visst är det Älvsjö? ah stationen efter årstaberg hoppade 3 brudar i 20-23-års åldern på. Det va huuuur trångt som helst på tåget, men det va ju SJÄLVKLART att dom 3 skulle få dansa och skrika, ta kort och trampa och ramla in i allt folk precis hur mycket dom ville! Gaaaah! Vad är det för fel på vissa människor.. Full, okej! men lite måste man ju förfan kunna beté sig tycker man ju.. Och vad är grejen med att ingen annan jävel, som helt klart tyckte det var minst lika jobbigt som jag, Issa och Nicklas sa till?!? Ah, här i Sverige är vi blyga minsann.. Käfta emot ibland kan man verkligen inte göra. Tur att Isabell finns då! Älskar dig gumman, du betyder massor massor!

Pratade ett tag i telefonen när jag väl var hemma. Somnade som en sten och vaknade inte förrns 13:00.
Måste börja greja iordning mig, ska fira min min lilla kusin fyllde 16 igår. Grattis Katherine!  
Ja, Alby here i come.. om jag hinner.
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0