Barrington Levy - Here i come

SKÖNASTE LÅTEN! Tack änglar - André, som tog reda på vad den hette. Och Jokko som fixade ner den. Klockren..
Ja, skola en stund på morgonen. Kvart över 12 hade jag doktorsappointment. Gick väl bra. Gick över till mammas salong och vaxade benen. Skönt är det ju verkligen inte.. Värre än allt annat jag gjort. Smärtan fick mej att tänka på ifall man kanske skulle gadda sig igen. Innan sommaren förstås - Något STORT denna gång.. 
Tror jag ska bygga på antingen den på magen eller den på ryggen .. Not sure hur , eller vad dock. Förslag? Pappa,tatueraren (blink blink) 
   
kommer garanterat föreslå en karp, eller ah koifish och det ska jag ha. Frågan är vart? Passar liksom inte in varken på magen eller ryggen. ah vi får se.. 

Bio ikväll igen, sen möta Tiffy kanske. Abslout inge fel på det men så såg mina planer inte ut tidigare. Allt snack om hur kasst det är att inte höra av sig. Eeh? gör du kanske inte samma sak själv. Typ nu!? Eatshitnörd!

Kollade nyss igenom lite bilder och låtar på datorn. "In the arms of the angel" - RONNY! saknad är du.. Du bidrog till andra människors lycka, du fann det sant goda i livet o tillvarons sanna mening.
Trodde aldrig han skulle klara sig utan dig. Han har haft tur att så många funnits för honom.
image4

Ah tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0