Tiden går snabbt när man har roligt.

Oj oj.. hm. Vart ska jag börja..?

Min kusinvitaminnathalielundberg har flyttat hit, åh det är verkligen kanonkul! Hon lovade "inte en lugn stund" och det stämde rätt bra. Phhuu!  Men satan i gatan va skoj. Vi har åkt tåg.. och skrattat nå sjuukt mycket. Förlåt till er som kanske tyckte vi var något sådär jättedryga. haha

[Personligt message till den jättehöga, jeansklädda, ostabila, svarta man on the train]
-
Här kommer en repris på låten vi gav dig!

Is y'all alright
I don't know, but I know what's happened
to me, girl
Is y'all alright
Uh, break it down now
He gotta work it out
He gotta work it out
A brotha gotta work it out
Whoa...whoa...

Damn blow ya horn now!!
C'mon, damn blow ya horn now!!
Damn blow ya horn now!!
C'mon, damn blow ya horn now!!

You gotta work it out
You gotta work it out
Brotha  gotta work it out
Uh-huh, uh-huh, uh-huh



Klockren!

Kan fortsätta med ett till personligt meddelande till Lotten Ärtan Artursson, Jag har saknat dig älsklingen min!
Som vanligt så blir jag avbruten mitt i min bloggish stund. Ska möta issa och lajno en snabbis och ta en cigg eller 2. Ha det jättenajs så hörs jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0