Hatar rubriker ..

Hade möte igår, som jag tycker gick hur bra som helst. Vi fick guuudis och saft och grejer. Riktigt trevlig snubbe måste jag säga. Kände att det verkligen var ett ganska nödvändigt möte. Fick mycket bra info om hur allt kommer gå till och så. Vi pratade såklart om andra saker också.. Hm.. Skuldkänslor, pengar, psykiskt mående m.m. Och hur brun Steffi hade blivit. HAHA. Vi ska höras så fort allt pappersarbete är fixat. Skriver då vad mötet och allt handlade om. Men just nu måste jag nog hålla fingrarna i styr så jag inte skriver för mycket om den saken. Finns nog en större risk för att det ska bli trubbel då liksom. Finns ju inte en normal människa runtikring mig för tillfället. Nästan alla har verkligen spårat UR! Shit, nu fick jag det sagt också. Det här "osagda saker ska bli sagda" -Börjar bli riktigt bra på det asså.

Idag, kl 16:00 har jag skolavslutning. Vet inte hur det kommer kännas, har ju inte kännt människorna speciellt länge så .. Dessutom har jag typ redan haft lov i 2 veckor nu.. Onsdag är det idag va? Mmh, en dag plus några timmar tills min kära bajskusin flyttar hit! Wiiiie!

Nåt mer? hm .. Det är riktigt varm här ute i solen. Miinst 58 grader skulle jag tippa på.. hööh! Ja, Emmie har fått seriösa sömnproblem igen. Vad det beror på har jag ingen aning om .. Jobbigt är det iallafall. Äääigh! Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen. För snart kommer Rickard minsann.. Sådär lagom bakis.

MUTTKLUTT
PIERCING I TUTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0