"Hata", - har det ordet helt och hållet tappat sin mening?

Jag var hemma hos Nicklas igår. Min älskling, hahahhahahahahahahahahahahahahahah. drama drama drama .. Tur för er små fittor att jag va nykter igår.. annars minsann. Oj oj oj. Jag brukar kunna hålla mig ifrån att ställa till en scen, men igår va det riktigt nära att någon skulle fått testa på att flyga. Ni vet ingenting om det här och det är precis så det ska vara. Skiter fullständigt i om det är meningen att man ska vara trevlig mot en nära "väns" familj. Du är totalt köörd i mina ögon stumpan!



Synd att det skulle bli så här Rickard. Men, du vet endå hela historien bakom det hela, till skillnad från .. hm vissa andra! Skrattretande. Allting va ju endå på ett eller annat sätt ett missförstånd. Men .. Hur det än är så .. EMMIE DOES WHAT EMMIE WANT´S! - nästan. En sak som är säker är att jag inte tar nån som helst form av order från någon jag messat med litegrann och träffat en enda gång! Och jag skriver vad jag vill, om vem jag vill och gör vad jag vill med vem jag vill och ångrar jag mej så är det väl fortfarande bara MINA jävla problem. Ät skit tönt..

Aaighe..  Brudar, av alla slag, Syrror, mammor, gamla, unga  och jag - Vi grejar inte varandra.. Speciellt inte när killar är med i bilden .. Förstår inte varför jag ses som ett hot för varje brud.. (faktiskt så gör jag det, tro´t eller ej) Det ska bli ändring på det.

Kommer säkert få ångest för vaje litet ord som publiceras tillsammans med det här inlägget. Men som jag nog ha nämn så SKA osagda saker bli sagda! 
 
Oooh där med pasta!

image16


Kommentarer
Postat av: Sophie

jasså, sen när har jag vart aggro mot dig eller gjort nånting för att du ska hata mig? jag vill inte lägga mig i men de är ganska lätt då man har lagom bra kontakt med sin bror. Är de ja som är körd eller va? jag menar inget illa och det vet du så förstår inte varför du fortfarande gör en grej av de hela. Och jo jag vet de mesta av "historien bakom de hela". Och du är inget hot mot mig om de va så du menade, jag är inte sånn som viker mej, men jag hoppas att du inte gör de här te en big thing, eftersom jag pratade bara me dig lite i tele sen så blev du helt plötsligt sur lix?

2008-06-02 @ 15:50:41
Postat av: Emmie

Trodde vi snackade klart om det här igår? Faktiskt så var det fler människor som fick mig sne än din kompis minsann! Men, det verkar som att du verkligen tog åt dig ..

2008-06-02 @ 17:42:35
URL: http://emmielundberg.blogg.se
Postat av: sophie

aha okay, trodde du postade de efter att vi pratade, tänkte inte riktigt så långt, men då e de ju lungt :)
Klart ja tog åt mej, men allt är ju lungt mellan oss nu så.

2008-06-03 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0