Brist på annat!!! är med världens bästa kusin Nathalie den stora också.! hon e så grymt bra så de e hon som skriver allt ida :D

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.



1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Puss puss

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej gumman,jag är i hölö!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Puss älskling

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Yo yo staffan hära.. Läget då...?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Godjul och massa pussar ;)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Du är min sol, utan dig skulle jorden vara svart och kanske inte änns finnas, <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Du är jätte trevlig och söt . Jag vill prata mer svenska med dig men jag kan inte så bra för att jag bor i sverige 7 månade

8. Vad vill du höra mest av allt?
Grattis på födelsedagen syster<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Tack min älskade18 sweden rock gumman. Nej jag lyssnar bara på heavy metall,...

10. Din romantiska replik?
God ny år söt puss

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vi ska dränka en jökel i en jäkel.






(vi hade massa kul när detta blogginlägg skrevs vill ja bara lägga till! //EM&NAT)


PUSSKALAS!!

nat<3em


Kommentarer
Postat av: Nat von D

haha! älska mig and don't stop! :D

2010-01-12 @ 23:55:24
URL: http://franqueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0