Vad gör man ..

Åkte till Södertälje med Rickard och Victor idag. Jag tröttnade ganska snabbt på dom så jag gick och mötte mamma istället. Jag kom faktisk hem med ett par kassar minsann. Skönt att man inte är lika fattig längre. Haha

Gårdagens inlägg fick issa att dampa lagom på mig. Jag glömde bort att skriva det allra roligaste på hela dagen. Jag hade skavsår, och issa med. Jag hade en hel låda med plåster med mig i min älskade väska, men inget satt kvar. Så jag - Äggemmie kläckte ur mig : " Varför!? Bajsar alla plåster på mina fotar för?" Och tydligen va det jättekul.uttal och betoningar och allt va det nu heter satte jag heelt galet.
Jag tycker nog det jag nyss skrev, utan att tänka mej för va dubbelt så kul om man nu får tycka det. Ägg-kläckte ur mig .. Ah. kul.

Mitt humör idag är för övrigt på topp! Ska ta det nyktert ikväll.. Kolla film och käka nötter. Nä men allvarligt så kan det va bra för mig. Måste verkligen tänka till nu.. annars vet jag mycket väl hur det kan gå minsann! hööh. 

Aaai! Nu ska jag fixa upp mitt liv litegrann..  osagda ting ska bli sagda! ;)

Pisskräm


Kommentarer
Postat av: sophie

haha du skriver aldrig nått om Rickard fast ändå så spenderar du mest time with him lix.

2008-05-31 @ 12:05:47
URL: http://vvesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0