Pallar inge mer ..

Bra tider kommer och.. ungefär idag tog det slut.. - För mig iaf! Mår inge vidare alls. Men vad vore livet utan alla problem, bråk, sjukdomar, saker man inte inte har och nästan längtar ihjäl sig efter. Jaa.
-Issa, jag orkar inte egentligen, men det är själva grejen att du inte gjorde som du brukar säga att man ska. Skitsamma. Hade tänkt skippa att fortsätta vår osämja men vi gör som du vill istället. Du klarar dig väl utan? äh ..

Imorgon skulle det ha varit Fjäderholmarna för mig.. Men med tanke på allt jäklans trams så blir det nog stanna hemma och ligga bort yttligare en dag. Kul, verkligen!!! Ligga och längta efter min lägenhet som jag förhoppningsvis snart kan börja kolla seriöst efter, och min lilla plutthund som kommer inte långt efter jag flyttat in. Wiihu. Seg som bara den är jag och ska nog lägga mig i soffan och glutta tv nu .. Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0