Ge mig looov!

Sitta i skolan och kolla på allt annat folk som sitter och pluggar är ingen höjdare.. Jag är klar med ALLTIHOP minsann. Ooooh so happy!
Totalt jävla värdelöst att jag måste sitta där precis varje dag nu fram till lovet..



Har lite skrivtorka idag märker jag ...


Jao, Imorgon kommer min kära kusin från Flen hit och hälsar på. Har inte fått nå speciell info om vad som skall hända då. Men nåt skoj hoppas jag på.. 

Var i Kungens Kurva med mamma och bror idag. Hittade ett skitgullit linne, stod i kö och väntade på att få betala. Nördiga Emmie liksom ..  Men jag fixade det verkligen inte. Tanten (rynkig, blek, och blää) framför hade plockat med sig ett exakt likadant linne.. Och jag .. Nä, haha jag gick tillbaka och la linnet där jag hade hittat det .. Hon kanske hade tänkt det som en present till typ hennes barnbarnsbarn eller nåt. Men ändå..
Ångrar mig galet nu, för det va verkligen "JAG!!!" Tror ingen annan i hela världen skulle passa i det linnet ändå.. HAHA Jag köper det nog imorgon.. 

Greys anatomi börjar om typ ett tag.. ska ta en promenad med Hugo nu känns det som.

image7

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0